'Breather Champer Assy' Boleh Pasang Di VTS200



Bukit Mertajam-

MForce Bike Holdings Sdn Bhd adalah sebuah syarikat permotoran skuter Sanyang Motor (SYM) yang telah ditubuhkan di Malaysia sejak empat tahun yang lalu.

Kelab-kelab motosikal yang menggunakan motosikal skuter SYM yang terdiri daripada VTS200 dan EVO250i telah mula giat aktif sejak penubuhanya di Malaysia.

Pengarah Urusan SYM, Tan Lean Heah, ketika ditemui berkata, motosikal SYM amat menjimatkan minyak.

“VTS200 sememangnya menjimatkan minyak, tetapi kalau ditambah pula dengan aksesori tambahan seperti ‘Breather Champer Assy’ ia mampu membuatkan motosikal lebih ringan dan selesa.

“Kegunaan aksesori tambahan itu adalah untuk memberi ruang kepada udara mengalir keluar dengan cepat secara tidak langsung juga dapat menghasilkan pecutan yang lebih selesa.

“Jaminan 100 peratus ‘Breather Champer Assy’ dapat menghasilkan angin yang bersih, tunggangan yang ringan dan penjimatan minyak yang amat memuaskan pengguna.” Katanya semasa ditemui di kilang pemasangan motosikal SYM dekat Alma.

Tambahnya lagi, orang ramai boleh dapatkan aksesori berikut di kilang pemasangan motosikal SYM dekat Alma dengan harga hanya RM53 siap pasang.


Share on Google Plus

About Media Wahana

    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 Komen :

  1. Dia ada kesan sampingan x?

    BalasPadam
  2. tuan sya pengguna vts200 nak tanya regulator untuk skuter Elegan Vts Evo adakah sama saja? Saya baru sedar bila masa enjin saya tak berfungsi bateri baru adalah disebabkan regulator dan bila saya serta kelab skuter elegan buat servis motor vts200 saya didapati regulator sama dengan elegan 150 saya perlu pandangan smada regulator VTS200 evo250i berbeza dengan elegan150Modenas. terima kasih. sila email ummahrts@yahoo.com @ FB kerispati shahrom

    BalasPadam
  3. Dari segi perbezaan begitu kena tanya yang arif la... Hubungi pihak SYM 04-5541777.

    BalasPadam